Opis faq

OGÓLNE PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z GRAMI PC:



1) Sprawdź czy komputer na którym zainstalowano grę spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.

Informacje o wymaganiach sprzętowych gry znajdują się na jej opakowaniu. Uruchomienie i prawidłowe działanie gry na komputerze nie spełniającym jej minimalnych wymagań sprzętowych najprawdopodobniej nie będzie możliwe i nie jesteśmy w stanie pomóc w takim przypadku.



2) Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i płyty głównej komputera.

Zainstaluj dostępne aktualizacje do systemu operacyjnego oraz zaktualizuj pakiet DirectX. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższych poradnikach:

Aktualizacja sterowników karty graficznej - poradnik

Aktualizacja sterowników karty dźwiękowej i płyty głównej - poradnik

Aktualizacja systemu Windows i DirectX - poradnik

Nieaktualne sterowniki są najczęstszą przyczyną występowania problemów z uruchomieniem i działaniem gry!



3) Wyłącz programy działające w tle przed instalacją i uruchomieniem gry.

Część problemów wynika z konfliktów z innymi programami działającymi w tle (np. z programem antywirusowym, który może kasować lub blokować niektóre pliki gry). Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższym poradniku:

Wyłączanie programów działających w tle - poradnik



4) Upewnij się, że gra jest uruchamiana z konta administratora systemu.

Sprawdź również czy nazwa użytkownika w systemie Windows nie zawiera polskich znaków diakrytycznych (ą,ć,ę, itd.) lub znaków specjalnych (kropek, spacji, itp.). W takim przypadku pomóc może utworzenie nowego konta administratora, bez polskich znaków diakrytycznych i znaków specjalnych w nazwie i uruchamianie gry po zalogowaniu się na to konto.



PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z KODAMI AKTYWACYJNYMI:

 


1) Problemy objawiające się komunikatem o nieprawidłowym kodzie aktywacyjnym.

 

Zalecamy w pierwszej kolejności sprawdzenie, czy kod został przepisany prawidłowo, bez znaków spacji. Prosimy również o zapoznanie się z instrukcją aktywacji, jeśli takowa została umieszczona nad kodem. Niektóre kody aktywacyjne wymagają dodatkowej aktywacji przez stronę internetową.



2) Problemy dotyczące trudności w odczytaniu kodu z instrukcji lub komunikatem o nieprawidłowym kodzie, mimo wykonywania aktywacji zgodnie z instrukcją.

 

Prosimy o skontaktowanie się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem serwis@cenega.com i przesłanie zdjęcia kodu aktywacyjnego, dowodu zakupu gry (np. paragonu) oraz dokładnego opisu problemu. Dołożymy starań aby jak najszybciej rozwiązać problem.

 

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z USŁUGĄ STEAM:



1) Problemy z połączeniem z serwerami Steam, komunikat o braku połączenia z Internetem przy instalacji lub uruchomianiu programu.

Szczegółowe informacje na temat problemów z połączeniem można znaleźć w poradniku Steam:

Rozwiązywanie problemów z połączeniem internetowym



2) Odzyskiwanie konta Steam w przypadku jego utraty lub zapomnienia loginu lub/i hasła do konta.

Szczegółowe informacje na temat odzyskiwania konta można znaleźć w poradniku:

Odzyskiwanie dostępu do utraconego konta Steam

 


3) Kontaktowanie się z pomocą techniczną Steam.

W niektórych przypadkach konieczne jest skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu rozwiązania problemu (np. utrata danych do logowania do konta). Kontakt jest możliwy poprzez formularz dostępny na stronie:

Formularz kontaktowy z pomocą techniczną Steam

 

 

 




Jeśli powyższe porady okazały się niewystarczające do rozwiązania problemu...

Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem mailowym serwis@cenega.com i podanie następujących informacji:

tytuł, platforma (np. PC, Xbox 360) oraz edycja gry (np. Kolekcja Klasyki, Premium Games itp.)
szczegółowy opis problemu, ze szczególnym uwzględnieniem występujących komunikatów błędu oraz wykonanych do tej pory kroków podjętych w celu jego rozwiązania.
w przypadku problemów z kluczem aktywacyjnym lub kluczem do gry sieciowej, prosimy o podanie tego klucza

Uwaga - ważne! Prosimy także o dołączenie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się poniżej:


Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu


Jeżeli nie dysponujesz dostępem do Internetu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 022 574 2 574 (pn-pt, 10:00-16:00)


Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.03 pomoc techniczna dostępna będzie wyłącznie poprzez kontakt mailowy.


Przed skontaktowaniem się telefonicznie z naszym Centrum Obsługi Klienta przygotuj informacje o komputerze (model procesora, karty graficznej, ilość pamięci RAM, system operacyjny), oraz występującym problemie (z uwzględnieniem dokładnej treści komunikatów błędu, jeśli takowe występują).


Pomoc do gry Lego Worlds
Lego Worlds