W przypadku wystąpienia powyższego problemu zalecamy wykonanie kroków:
- zastosowanie się do ogólnych porad dot. problemów z grami PC, w szczególności sprawdzenie czy komputer spełnia wymagania sprzętowe gry oraz aktualizację sterowników do karty graficznej:
http://www.cenega.pl/pomoc-techniczna
- sprawdzenie poprawności instalacji gry: w tym celu należy w programie Steam, w zakładce Biblioteka kliknąć prawym przyciskiem myszy na nazwie gry (w lewej części programu), z menu które się wyświetli wybrać Właściwości, a następnie w zakładce Pliki lokalne kliknąć przycisk Sprawdź spójność plików gry. Program Steam sprawdzi wtedy wszystkie pliki gry, a w przypadku gdyby niektóre z nich były uszkodzone lub niekompletne, pobierze je jeszcze raz.
- odinstalowanie lub skasowanie modyfikacji do gry, jeżeli takowe były pobierane.
- skasowanie folderu z ustawieniami gry znajdującego się w katalogu:
C:\Users\Nazwa użytkownika\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Warhammer\
Należy skasować zawartość folderu oprócz folderu save_games, w którym znajdują się zapisy gry.
Jeżeli folder Appdata jest niewidoczny, należy włączyć wyświetlanie ukrytych plików i folderów. W tym celu w oknie eksploratora Windows należy kliknąć przycisk Organizuj, wybrać Opcje folderów i wyszukiwania i w zakładce Widok zaznaczyć opcję Pokaż ukryte pliki i foldery.
- jeżeli powyższe rozwiązania okażą się niewystarczające należy jeszcze uruchomić kolejno pliki znajdujące się w folderze:
SteamApps\common\Total War WARHAMMER\_CommonRedist\vcredist w podfolderach 2010 i 2013:
vcredist_x64.exe
vcredist_x86.exe
Z menu instalatora należy wybrać opcję Repair (napraw).