Jeżeli nie możesz uruchomić wydanej przez nas gry lub napotkałeś na problemy podczas grania, prosimy o zapoznanie się z znanymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów oraz poradnikami technicznymi (lista gier zawartych w bazie i linki do poradników znajdują się poniżej).

 

 

 

Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, w przypadku gdyby zamieszczone na stronie rozwiązania okazały się niewystarczające. Wysyłając zapytanie prosimy nie zapomnieć o dołączeniu zrzutu ekranu z komunikatem błędu oraz raportu dxdiag:

Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 
 

1. Po zainstalowaniu gry nie można wykonać aktywacji. Wyświetla się komunikat o błędzie podczas sprawdzania daty wydania.

2. Gra nie działa (nie uruchamia się) po poprawnym zainstalowaniu na komputerze z systemem Windows 8/8.1/10.

3. W jaki sposób mogę zapisywać postępy w grze bez konieczności korzystania z usługi Games for Windows Live?

4. W jaki sposób dokonać aktywacji gry nie posiadając dostępu do internetu na komputerze na którym gra jest zainstalowana?

 

Porady ogólne

Skontaktuj się z nami

Imię i nazwisko:
E-mail:
Tytuł gry:
Platforma:
Rodzaj problemu:
Opis problemu:
Prosimy o możliwie najdokładniejsze opisanie problemu.

Załączniki:
Prosimy o przesłanie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się w poradniku na stronie: Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są po linkiem https://cenega.pl/polityka-prywatnosci

Loading...