Jeżeli nie możesz uruchomić wydanej przez nas gry lub napotkałeś na problemy podczas grania, prosimy o zapoznanie się z znanymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów oraz poradnikami technicznymi (lista gier zawartych w bazie i linki do poradników znajdują się poniżej).

 

 

 

Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, w przypadku gdyby zamieszczone na stronie rozwiązania okazały się niewystarczające. Wysyłając zapytanie prosimy nie zapomnieć o dołączeniu zrzutu ekranu z komunikatem błędu oraz raportu dxdiag:

Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 
 

1. Gra nie reaguje na próby uruchomienia. Nie występuje żaden komunikat błędu. Posiadam system Windows Vista/7/8/10 i starsze wydanie gry (zakupione przed 2015 r.)

2. Po zainstalowaniu Civilization IV Complete na pulpicie utworzył się skrót jedynie do podstawowej wersji gry, w jaki sposób uruchomić dodatki?

3. Pomimo instalacji patcha polonizującego z dodatkowej płyty, gra uruchamia się w wersji angielskiej.

4. Gra instaluje się w języku angielskim. W moim egzemplarzu gry nie znalazłem płyty z patchem polonizującym.

5. W pudełku zamiast płyty Civilization IV, znajduje się płyta z nadrukiem Civilization IV Colonization. Posiadam wydanie Premium Games.

 

Porady ogólne

Skontaktuj się z nami

Imię i nazwisko:
E-mail:
Tytuł gry:
Platforma:
Rodzaj problemu:
Opis problemu:
Prosimy o możliwie najdokładniejsze opisanie problemu.

Załączniki:
Prosimy o przesłanie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się w poradniku na stronie: Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są po linkiem https://cenega.pl/polityka-prywatnosci

Loading...