Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint

 

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint to wojskowa gra akcji dziejąca się w ogromnym, oszałamiającym graficznie, otwartym świecie, w którą po raz pierwszy zagrasz solo lub w czteroosobowym trybie współpracy.

 
 
Platforma PC
Gatunek Akcja
Wersja językowa lang
Data premiery 04.10.2019
Wydawca Ubisoft
 
 

Wymagania techniczne

wkrótce

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint to wojskowa gra akcji dziejąca się w ogromnym, oszałamiającym graficznie, otwartym świecie, w którą po raz pierwszy zagrasz solo lub w czteroosobowym trybie współpracy. Mimo ran, braku wsparcia i depczących ci po piętach wrogów musisz przetrwać na archipelagu Auroa. Zawiąż niezbędne sojusze i zdecyduj, jak pokonasz swoich najpotężniejszych jak dotąd przeciwników: Wilki.

 

  • Kontynuacja nagradzanej gry Tom Clancy's Ghost Recon® Wildlands.
  • Wciel się w Ducha, członka elitarnej jednostki specjalnej amerykańskiej armii, który znalazł się poza liniami wroga.
  • Walcz o przetrwanie: strome zbocza, kumulujące się obrażenia i zmęczenie to nowe wyzwania, z jakimi przyjdzie ci się mierzyć.
  • Ciesz się ogromną kampanią w zróżnicowanym, wrogim i tajemniczym otwartym świecie.
  • Stwórz własną postać, wybierając spośród tysięcy opcji personalizacyjnych dla swojego sprzętu i broni.
  • Eksperymentuj z zupełnie nowym systemem klas zapewniającym ci pełną swobodę rozgrywki. Szturmowiec, snajper, zwiadowca – wybór należy do ciebie!
  • Ciesz się wrażeniami społecznościowymi dzięki nowemu systemowi wspólnych postępów i najlepszą w tej klasie gier zawartością endgame'ową.

 

FABUŁA

Od pewnego czasu z Aurorą nie ma żadnego kontaktu. Ten archipelag malowniczych wysp jest siedzibą Skell Technology, firmy przyszłości, która stawia na rozwój robotyki. Wysłano cię tam wraz z odziałem na misję zwiadowczą, ale wasze śmigłowce zostały zestrzelone: wygląda na to, że zabawki Skell wpadły w niepowołane ręce. Wilki, zabójczy oddział zbuntowanych amerykańskich wojskowych, przejęły kontrolę nad wyspą. Prowadzeni przez twojego byłego towarzysza broni, podpułkownika Cole'a D. Walkera, przeprogramowali drony Skell zmieniając je w maszyny do zabijania. Teraz zamierzają je użyć, niezależnie od możliwych strat.