Jeżeli nie możesz uruchomić wydanej przez nas gry lub napotkałeś na problemy podczas grania, prosimy o zapoznanie się z znanymi rozwiązaniami najczęściej występujących problemów oraz poradnikami technicznymi (lista gier zawartych w bazie i linki do poradników znajdują się poniżej).

 

 

 

Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, w przypadku gdyby zamieszczone na stronie rozwiązania okazały się niewystarczające. Wysyłając zapytanie prosimy nie zapomnieć o dołączeniu zrzutu ekranu z komunikatem błędu oraz raportu dxdiag:

Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

 
 

1. Gra w całości jest pobierana przez internet (z serwerów platformy Steam), zamiast zainstalować się z płyty.

2. Zakupiłem The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition (edycja z dodatkami), a na swoim koncie Steam posiadam już podstawową wersję gry. Czy mogę aktywować na nim wersję Legendary Edition?
W jaki sposób zainstalować dodatki z Wydania Kompletnego na koncie Steam na którym mam już podstawową wersję gry?

3. Przy próbie uruchomienia gry wyświetla się komunikat:
"W tej chwili gra jest niedostępna. Spróbuj ponownie za jakiś czas."

4. Przy próbie uruchomienia gry, po wybraniu wersji językowej (wersja pełna lub wersja kinowa), nic się nie dzieje, gra się nie uruchamia.

5. W jaki sposób pobrać i uruchomić Skyrim Creation Kit?

6. W jaki sposób można pobrać pakiet tekstur wysokiej rozdzielczości do gry?

7. Po pobraniu pakietu tekstur HD do gry The Elder Scrolls V: Skyrim występują kłopoty z ich uruchomieniem.

8. Gra uruchamia się w języku angielskim, pomimo wybrania podczas instalacji języka polskiego.

9. Jak zmienić język programu Steam na polski?

10. Przy kolejnej instalacji gry, podczas aktywacji, wyświetla się komunikat:
"Podany kod produktu jest niepoprawny, ponieważ został już aktywowany przez konto Steam. Aktywacja produktu (…) nie została sfinalizowana."

11. Nie pamiętam swojego hasła/nazwy konta w usłudze Steam. Inne problemy z logowaniem do Steam.

 

Porady ogólne

OGÓLNE PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z GRAMI PC

1) Sprawdź czy komputer na którym zainstalowano grę spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.

Informacje o wymaganiach sprzętowych gry znajdują się na jej opakowaniu. Uruchomienie i prawidłowe działanie gry na komputerze nie spełniającym jej minimalnych wymagań sprzętowych najprawdopodobniej nie będzie możliwe i nie jesteśmy w stanie pomóc w takim przypadku.

 

2) Zaktualizuj sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej i płyty głównej komputera.


Zainstaluj dostępne aktualizacje do systemu operacyjnego oraz zaktualizuj pakiet DirectX. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższych poradnikach:

 

Aktualizacja sterowników karty graficznej - poradnik

 

Aktualizacja sterowników karty dźwiękowej i płyty głównej - poradnik

 

Aktualizacja systemu Windows i DirectX - poradnik

 

Nieaktualne sterowniki są najczęstszą przyczyną występowania problemów z uruchomieniem i działaniem gry!

 

3) Wyłącz programy działające w tle przed instalacją i uruchomieniem gry.


Część problemów wynika z konfliktów z innymi programami działającymi w tle (np. z programem antywirusowym, który może kasować lub blokować niektóre pliki gry). Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w poniższym poradniku:

Wyłączanie programów działających w tle - poradnik

 

4) Upewnij się, że gra jest uruchamiana z konta administratora systemu.

Sprawdź również czy nazwa użytkownika w systemie Windows nie zawiera polskich znaków diakrytycznych (ą,ć,ę, itd.) lub znaków specjalnych (kropek, spacji, itp.). W takim przypadku pomóc może utworzenie nowego konta administratora, bez polskich znaków diakrytycznych i znaków specjalnych w nazwie i uruchamianie gry po zalogowaniu się na to konto.

 

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z KODAMI AKTYWACYJNYMI

1) Problemy objawiające się komunikatem o nieprawidłowym kodzie aktywacyjnym.

Zalecamy w pierwszej kolejności sprawdzenie, czy kod został przepisany prawidłowo, bez znaków spacji. Prosimy również o zapoznanie się z instrukcją aktywacji, jeśli takowa została umieszczona nad kodem. Niektóre kody aktywacyjne wymagają dodatkowej aktywacji przez stronę internetową.

 

2) Problemy dotyczące trudności w odczytaniu kodu z instrukcji lub komunikatem o nieprawidłowym kodzie, mimo wykonywania aktywacji zgodnie z instrukcją.

Prosimy o skontaktowanie się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem serwis@cenega.com i przesłanie zdjęcia kodu aktywacyjnego, dowodu zakupu gry (np. paragonu) oraz dokładnego opisu problemu. Dołożymy starań aby jak najszybciej rozwiązać problem.

 

 

PORADY DOTYCZĄCE PROBLEMÓW Z USŁUGĄ STEAM

1) Problemy z połączeniem z serwerami Steam, komunikat o braku połączenia z Internetem przy instalacji lub uruchomianiu programu.

Szczegółowe informacje na temat problemów z połączeniem można znaleźć w poradniku Steam:

Rozwiązywanie problemów z połączeniem internetowym

 

2) Odzyskiwanie konta Steam w przypadku jego utraty lub zapomnienia loginu lub/i hasła do konta.

Szczegółowe informacje na temat odzyskiwania konta można znaleźć w poradniku:

Odzyskiwanie dostępu do utraconego konta Steam

 

 

3) Kontaktowanie się z pomocą techniczną Steam.

W niektórych przypadkach konieczne jest skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu rozwiązania problemu (np. utrata danych do logowania do konta). Kontakt jest możliwy poprzez formularz dostępny na stronie:

Formularz kontaktowy z pomocą techniczną Steam

 

 

Skontaktuj się z nami

Imię i nazwisko:
E-mail:
Tytuł gry:
Platforma:
Rodzaj problemu:
Opis problemu:
Prosimy o możliwie najdokładniejsze opisanie problemu.

Załączniki:
Prosimy o przesłanie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu (jeśli występuje). Informacje jak wykonać raport oraz zrzut ekranu znajdują się w poradniku na stronie: Instrukcja wykonania raportu dxdiag i zrzutu ekranu

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są po linkiem https://cenega.pl/polityka-prywatnosci