News - Perry Rhodan Dziedzictwo Przeszłości! - Jak powstawał cinematic - rozmowa z Pawłem Lipką!

Cenega Poland, partner Koch Media na terenie Polski ma przyjemność poinformować, że do premiery gry Perry Rhodan Dziedzictwo Przeszłości pozostało już tylko kilka dni. Z tej okazji poprosiliśmy Pawła Lipkę, który był odpowiedzialny za opracowanie sekwencji walk, tzw. cinematicu – filmowego prologu, o krótki opis tego w jaki sposób wyglądały prace przy tworzeniu gry. Paweł Lipka: Przy opracowywaniu choreografii walki do Perry’ego Rhodana pracowałem ze studiem 3d-io.com, które było odpowiedzialne za stworzenie całej gry oraz cinematicu. Współpraca z nimi była fantastyczna, bezkonfliktowa i bezstresowa. Dostałem wolną rękę na opracowanie całej sekwencji i tylko kilka kluczowych założeń scenariuszowych trzymało mnie w ryzach. Szef 3d-io zaufał mi w kwestii jakości akcji bazując na moim poprzednim filmie. To też spowodowało, że nie byłem bezlitośnie męczony o kolejne kroki postępów z pracy. Materiał studiu 3d-io.com pokazałem, gdy stanowił prawie gotową całość i pamiętam, że reakcja była fantastyczna, zarówno w studiu producenta jak i u wydawcy. Moje dema obejrzał także jakiś czas temu Reuben Langdon - choreograf i kaskader z Hollywood, który ma na swoim koncie m.in. „Medalion” z Jackie Chanem, znany cykl gier Devil May Cry (w którym grał główną postać) oraz szereg innych produkcji ze świata filmu i gier komputerowych. Reuben'owi bardzo spodobały sie moje choreografie co zaowocowało nawiązaniem współpracy. Mam więc nadzieję, że niebawem powrócę z kolejnym ciekawym materiałem... Tymczasem pierwsze efekty pracy Pawła będziecie mogli obejrzeć w grze Perry Rhodan Dziedzictwo Przeszlości, która już od środy będzie dostępna w sklepach na terenie całego kraju.

13.06.2008
 


powrót
 
 
 
 

Nadchodzące tytuły

 
 

Najnowsze tytuły