System weryfikacji produktu - FAQ
Czym jest system weryfikacji produktu? System weryfikacji produktu zapobiega komercyjnemu działaniu, w postaci dalszej, hurtowej odsprzedaży samych kluczy aktywacyjnych Steam bez skutecznego zawarcia przez użytkownika umowy licencyjnej, tj. z naruszeniem praw autorskich majątkowych.
W jaki sposób aktywować grę korzystającą z systemu weryfikacji produktu? Aby aktywować grę umieść płytę z grą w napędzie (wymagany napęd DVD), wybierz autoodtwarzanie lub uruchom plik Redeem znajdujący się na płycie. Uruchomiony zostanie program weryfikacji produktu: Następnie wprowadź klucz znajdujący się w pudełku z grą i kliknij przycisk Realizuj (wymagane połączenie z Internetem). W polu poniżej wyświetlony zostanie klucz Steam, który można skopiować do schowka. Kliknięcie przycisku Instaluj grę rozpocznie instalację gry. Wygenerowany klucz Steam podaj podczas instalacji.
Czy system weryfikacji produktu wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania na komputerze? Nie, weryfikacja odbywa się jedynie poprzez uruchomienie pliku Redeem znajdującego się na płycie oraz połączenie z serwerem aktywacji (wymagane połączenie z Internetem). Nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania.
Czy mogę zainstalować grę korzystającą z systemu weryfikacji produktu na komputerze bez napędu DVD? Napęd DVD oraz połączenie z Internetem są wymagane do uzyskania klucza Steam. Jeżeli nie posiadasz napędu DVD w swoim komputerze, możesz użyć napędu zewnętrznego (podłączanego przez USB) lub przeprowadzić weryfikację produktu na innym komputerze z zainstalowanym napędem DVD. Wygenerowany klucz Steam możesz następnie użyć na docelowym komputerze.
Czy przy ponownej instalacji gry lub zmianie komputera konieczne jest ponowne skorzystanie z systemu weryfikacji produktu? Nie, klucz Steam generowany jest tylko raz, po jego uzyskaniu należy go aktywować w programie Steam, dzięki czemu zostanie on przypisany do konta Steam. Przy kolejnych instalacjach wystarczy zalogować się na to samo konto.
Mam problem z weryfikacją produktu lub aktywacją gry, gdzie mogę uzyskać pomoc? Prosimy o kontakt pod adresem serwis@cenega.com, w zgłoszeniu prosimy zamieścić informacje:
|
|