|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stworzona przez studio Splash Damage gra oferuje potężną dawkę dynamicznej walki z ogromnymi możliwościami wyboru w zakresie kreacji postaci i innowacyjnym systemem sterowania. Co więcej, w Brink możesz w dowolnym momencie zagrać swoją unikalną postacią online, bez przeszkód przenosząc ją z kampanii single player do trybu co-op i rywalizacji multiplayer.
Akcja Brink rozgrywa się na Arce, pływającym mieście zamieszkanym przez dwie grupy: jej twórców i ich potomków oraz tysiące uchodźców, którzy schronili się na niej w obliczu katastrofy klimatycznej. Napięcie między tymi dwiema grupami doprowadziło do wybuchu wojny domowej, w której tzw. siły Bezpieczeństwa i siły Oporu pogrążone są w krwawej walce o kontrolę nad Arką. A Ty, po której stronie staniesz w wojnie o ostatnie schronienie ludzkości?
· To nie jest kolejny, sztampowy bohater – modyfikuj wygląd swojej postaci na wiele sposobów, a dzięki postępom w grze i zdobywaniu doświadczenia odblokujesz jeszcze więcej możliwości personalizacji. Tu żaden bohater nie jest taki sam! · Dwie strony konfliktu – Rozpocznij kampanię dla jednego gracza jako członek ruchu oporu lub Ochrony, a następnie przenieś swoją postać do trybu online, by grać wspólnie lub przeciw innym graczom. · Zacieranie granic – Przenieś swoją unikatową postać w online kiedy tylko chcesz! Brink pozwala łatwo przenosić się między kampanią dla jednego gracza, co-opem z przyjaciółmi i intensywną akcją multiplayer. Tryb gry dla wielu graczy przenosi fabułę z kampanii do rozgrywki sieciowej, gdzie możesz grać wspólnie z maksymalnie siedmioma innymi osobami (lub SI) lub konkurencyjnie z 16 graczami. · Graj MĄDRZE (ang. SMART) - Brink wykorzystuje znaną z innych shooterów konfigurację klawiszy/padów, do których gracze są przyzwyczajeni, ale dodaje nową funkcję: przycisk SMART. Po naciśnięciu przycisku SMART, gra dynamicznie ocenia, dokąd starasz się dotrzeć i sprawia, żeby tak się stało. Nieważne, czy jesteś weteranem FPS lub dopiero zaczynasz, będziesz w stanie podjąć bardziej przemyślane decyzje podczas pełnej adrenaliny akcji. · Cele kontekstowe i nagrody - Cele, komunikacja, misje i wybór ekwipunku są generowane dynamicznie na podstawie klasy Twojej postaci, stanu, pozycji na mapie, kolegów z drużyny i ogólnego stanu bitwy we wszystkich trybach rozgrywki. Będziesz zawsze wiedział dokąd się udać, co zrobić, gdy tam dotrzesz, i co będzie nagrodą za wypełnienie misji. |