News - Homeworld 2 - patch 1.1

I. ZMIANY WPROWADZANE PRZEZ POPRAWKĘ 1.1 DO GRY HOMEWORLD 2 Poprawki w trybie wieloosobowym a. Gracze będą mogli hostować grę oraz dołączać do gry nawet zza mechanizmów translacji adresów oraz zapór ogniowych (firewall). b. Poprawiono błąd funkcji "Powiedz do" w hallu serwisu GameSpy, która czasami kierowała wiadomości do niewłaściwych odbiorców. c. Liczba graczy w danej grze jest teraz podawana właściwie. d. Gracze mogą teraz ignorować osoby w hallu serwisu GameSpy. e. Gracz mogą teraz używać funkcji "Powiedz do" w odniesieniu do grupy osób w hallu serwisu GameSpy. f. Lista ignorowania w hallu serwisu GameSpy jest teraz zapisywana automatycznie. g. Lista "Powiedz do" w hallu serwisu GameSpy jest teraz zapisywana automatycznie. h. W hallu serwisu Gamespy dodano nowy przycisk 'Wyłącz'. Służy on do ignorowania wiadomości z hallu, które dotyczą dołączania lub wychodzenia z gry. i. Funkcja rozmowy w hallu została poprawiona tak, że rozmowy prywatne nie będą się już pojawiać w oknie rozmowy w hallu. j. Funkcja rozmowy w grze została poprawiona tak, że rozmowa w hallu nie będzie powodowała znikania niektórych wiadomości. k. Dodano nowy przycisk DOMYŚLNIE, który tworzy domyślne ustawienie opcji gry, w tym poziom zaawansowania graczy sterowanych przez komputer, otwarte lub zamknięte miejsca oraz barwy graczy sterowanych przez komputer. Ustawienia są zapisywane w profilu tylko w momencie rozpoczęcia gry. l. Gracze mogą teraz wyrzucić hosta, jeżeli trapią go opóźnienia w transmisji. m. Sesje DirectPlay są teraz zamykane asynchronicznie. Pozwala to skrócić długi czas oczekiwania po zakończeniu gry. n. Godła o długich nazwach plików (dłuższych niż 32 znaki) nie powodują już zawieszenia gier w trybie wieloosobowym na ekranie wczytywania albo oczekiwania na pobranie danych. o. Gracze, którzy zostali pokonani lub usunięci z gry, nie są dłużej obecni w menu dyplomacji i rozmowy. p. W funkcji wyboru rasy dodano możliwość losowego wybrania rasy. q. Gra szuka teraz danych poziomów zarówno w katalogu danych: LevelDataMultiplayer*.level, jak i w katalogu profili: Levels*.level. r. Użytkownicy mogą teraz dodawać pliki o nazwie _Thumb.tga. Będą one wczytane jako obraz podglądu w trakcie wyboru poziomów. Niestety, obraz podglądu oraz ekran wczytywania poziomu nie mogą być automatycznie pobierane razem z samymi poziomami. Poprawki usuwające możliwe zawieszenia gry a. Użycie komendy zgromadzenia się wokół obiektu skierowanej do poruszającego się statku nie będzie już powodowało błędu systemu. b. Gra nie będzie się zawieszać w sytuacji, kiedy statek zostaje zniszczony tuż przed momentem wykonania przez niego rozkazu wydanego przez gracza. c. Gra nie będzie już powodować błędu systemu w wypadku szybkiego przełączania się między taktykami. d. Użytkownicy karty Matrox Parhelia po zainstalowaniu najnowszych sterowników do niej nie będą trapienie ciągłymi błędami systemu w trakcie wczytywania gry. Poprawione błędy w rozgrywce a. Sondy i zwiadowcy nie będą już przyciągać min podczas przekraczania pola minowego. b. Pola obronne nie będą pozostawać w przestrzeni, kiedy generująca je fregata została już zniszczona. c. Zwiadowcy wyposażeni w impuls EMP nie będą tracić śladów jonowych po zastosowaniu ataku impulsem EMP. d. Myśliwce nie mogą już wychodzić z doków w momencie, kiedy lotniskowce są w trakcie skoku hiperprzestrzennego. e. Usunięto możliwość kontrolowania wrogiego gracza i wrogich statków sterowanych przez komputer. f. Podczas wykorzystywania bram hiperprzestrzennych platformom można wydać więcej niż jeden rozkaz ruchu. g. Platformy nie mogą już prowadzić ognia w trakcie przemieszczania się. h. Gracze nie będą już słyszeć statków, które znajdują się poza zasięgiem wzroku. i. Możliwości naukowe, które były przekazywane w momencie darowania statku, wracają wraz z nim, jeżeli statek zostaje zwrócony. j. Usunięto efekt, który powodował, że przy pełnych hangarach zadokowane statki były zmuszane do startu, jeżeli do hangaru dokował nowy statek albo rozpoczynała się budowa nowego statku. Zmiany w zakresie zrównoważenia gry - Ogólne i. Tempo naprawy Zbieraczy Zasobów wzrosło (z 25 punktów obrażeń na sekundę do 35 punktów obrażeń na sekundę) ii. Na mapie Tarcze do trybu wieloosobowego poprawiono pozycje początkowe. - Działa obrony kadłuba (umieszczone na Lotniskowcach, Statku Matce, Kontrolerach Zbieraczy i Stoczniach z flot Vaygrów oraz Hiigary jako główna broń) i. Działa obrony kadłuba poprawiły celność przeciwko myśliwcom - poprawa celności przeciwko myśliwcom o 40% (z 0,1 do 0,14). ii. Działa obrony kadłuba poprawiły celność przeciwko Korwetom (z 0,4 do 0,45). iii. Siła rażenia dział obrony kadłuba przeciwko Zbieraczom Zasobów maleje (ze 100% do 75%). iv. Siła rażenia dział obrony kadłuba przeciwko Platformom wzrasta o 300%. - Platformy i. Czas budowy Kontrolera Platform rośnie (z 30 s do 70 s). ii. Koszt hiigarańskiego Kontrolera Platform rośnie (z 500 jz do 650 jz). iii. Celność Platformy Jonowej przeciwko Korwetom i Myśliwcom maleje (z 10% do 4% w wypadku Myśliwców i z 8% do 4% w wypadku Korwet). iv. Siła rażenia Platformy Jonowej przeciwko Korwetom i Myśliwcom maleje (ze 100% do 1% w wypadku Myśliwców i ze 100% do 10% w wypadku Korwet). v. Czas opracowywania Platformy Jonowej wydłużył się o 70 sekund (z 30 s do 100 s). vi. Czas opracowywania Platformy Rakietowej wydłużył się o 45 sekund (z 60 s do 105 s). vii. Prędkość wszystkich platform została ograniczona o 75 (z 200 do 125). viii. Znacząco ograniczono obrażenia, jakie Platformy zadają Zbieraczom (spadek o 75% w wypadku zwykłych Platform, o 50% w wypadku Platform Rakietowych oraz o 60% w wypadku Platform Jonowych). - Zbieracz Zasobów i. Liczba dział na pokładzie zmniejszona z 8 do 4. - Korwety i. Obrażenia zadawane Platformom przez Korwetę Rakietową wzrastają o 90%. ii. Obrażenia zadawane Platformom przez Kanonierkę Pulsarową wzrastają o 60%. iii. Sposób ataku Korwet Laserowych zmienił się - teraz atak jest skierowany na podsystemy. iv. Efekt modernizacji pancerza Korwety został osłabiony (z 1,5 do 1,3 dla poziomu 1. oraz z 2,0 do 1,6 dla poziomu 2.). - Fregaty i. Koszt Fregaty Szturmowej Vaygrów został ograniczony o 50 jz (z 700 do 650). ii. Koszt opracowania Fregaty Szturmowej Vaygrów został ograniczony o 150 jz (z 800 do 650). iii. Wytrzymałość Fregaty Desantowej i Infiltratora została zwiększona (z 18 000 do 20 000 punktów). iv. Skrócenie o 10 sekund czasu budowy (z 55 s do 45 s) Fregaty Jonowej, Fregaty Szturmowej Vaygrów oraz Fregaty Rakietowej Vaygrów. v. Skrócenie o 5 sekund czasu budowy (z 55 s do 50 s) Fregaty Przeciwlotniczej oraz Fregaty Desantowej/Infiltratora. - Bombowce i. Bombowce są słabsze przeciwko Platformom - spadek siły rażenia przeciwko Platformom o 20% (z 0,55 do 0,45). - Krążownik Vaygrów i. Skrócenie czasu naprawy silnika o 20% (z 250 s do 200 s). ii. Zwiększenie wytrzymałości podsystemu silnika o 20% (z 30 000 punktów do 36 000 punktów). iii. Skrócenie czasu nieaktywności po uszkodzeniu o 20% (z 80 s do 64 s). - Impuls EMP i. Czas ponownego naładowania dłuższy o 10 sekund (z 60 s do 70 s). ii. Fegaty - skuteczność Tarcz przeciwko impulsowi EMP poprawiona o 40% (z 220 do 310). iii. Czas opracowania dłuższy o 10 sekund (z 60 s do 70 s). Błędy poprawione w trybie dla jednego gracza - Ogólne i. Limit jednostek graczy nie będzie obniżany w wypadku wczytania gry z menu rozgrywki. ii. Poprawiono błąd polegający na tym, że stocznia była przedstawiana jako statek wyposażony w dwa gniazda czujników. iii. Poprawiono wyświetlanie godeł na Korwecie Laserowej Vaygrów. iv. Tekstury hiigarańskiego Zespołu Czujników nie będą już odwrócone. v. Poprawiono wyświetlanie godeł na Rafinerii Vaygrów. - Misja 2 i. Dodatkowe Korwety i Bombowce są teraz dostarczane punktualnie. - Misja 4 i. Poziom trudności został obniżony. ii. Zniszczenie Stacji przed zniszczeniem Zakłócaczy nie będzie powodować zawieszenia komputera. - Misja 6 i. Twoje statki nie będą mogły wziąć Grabarza na cel. - Misja 8 i. Likwidacja Pancernika spowoduje, że misja zakończy się niepowodzeniem. - Misja 13 i. Poziom trudności został obniżony. - Misja 14 i. Poziom trudności został obniżony. - Misja 15 i. Statki nie będą mogły opuścić obszaru gry w pościgu za rakietami do niszczenia planety.

08.03.2003
 


powrót
 
 
 
 

Nadchodzące tytuły

 
 

Najnowsze tytuły